Aktualności

Relacja z marcowej wyprawy na Dorsza "BORNHOLM 2017"

Aktualności | 2017-04-08 | Publikujący: Koło PZW Dęblin

wyprawa na borcholm

Sezon wędkarski 2017 nasza sekcja Miłośników Wędkarstwa Śródlądowego & Morskiego otworzyła wędkując na Bałtyku.
Propozycja wyjazdu w ten rejon Bałtyku spotkała się po raz kolejny
z wielkim entuzjazmem naszych wędkarzy.
Udane wędkowanie w grudniu 2016r. prognozowało, że i tym razem wyjazd zaliczymy do udanych. Plan był prosty !
Termin wyznaczony, 17 wędkujących, wynajęty cały kuter, autokar opłacony. Wyruszyliśmy 23 marca o godz. 11.00 rano z Dęblina.
Podobnie jak ostatnim razem dotarliśmy do portu na 23.30 w nocy. Szybkie zakwaterowanie na statku i spać.
Jak zawsze od każdego planu są odstępstwa. Kilku kolegów postanowiło przywitać kapitana statku o godz. 02.30 w nocy i kilku pragnęło powitać wschód słońca. Dzięki nim mamy piękne zdjęcia budzącego się dnia na morzu.

bornholm 2017  sekcka miłośników wedkarstwa dęblin  sekcja miłośników wędkarstwa dęblin
sekcja miłośników wędkarstwa dęblin  sekcja miłośników wędkarstwa dęblin  sekcja miłośników wędkarstwa dęblin

Lekko kołyszący się statek na fali zadziałał na niektórych jak kołyska na dziecko i nie wstali na śniadanie. i dla tego brak zdjęć z śniadania :)
Zaserwowano nam jajka w majonezie, kilka sałatek, flaczki i żurek no i oczywiście ciepłe napoje.
Pierwsze napłynięcie, dzwonek i do boju !!

Kilka godzin wędkowania i nasz kucharz ogłasza, że drugie śniadanie czeka w mesie. Tatar z łososia, kilka rodzajów sałatek i śledzi pozwoliło zregenerować siły.

sekcja miłośników wędkarstwa dęblin  SEKCJA MIŁOŚNIKÓW WĘDKARSTWA DĘBLIN  sekcja miłośników wędkarstwa dęblin

W trakcie posiłku zmieniliśmy łowisko. Dzwonek i znowu chwyciliśmy za wędziska...

sekcja miłośników wędkaretwa dęblin  SEKCJA MIŁOŚNIKÓW WĘDKARSTWA DĘBLIN  sekcja miłośników wędkarstwa dęblin
sekcja miłośników edkarstwa dęblin  sekcja miłośników wędkarstwa dęblin

Ostatni ciepły posiłek, obiado kolacja w drodze powrotnej do portu. Podano nam schabowego z ziemniakami i surówką.

Wszystko co fajne szybko się kończy, o godzinie 20.30 pełni wrażeń wsiedliśmy do autokaru. O godzinie 7.00 przywitała nas Dęblińska rzeczywistość. Na podsumowanie w kilku zdaniach... pogodę mieliśmy świetną, fali na morzu prawie nie było, no i ryba średnio współpracowała. Wspomnienia z dobrej zabawy bezcenne !!!